Functie
Voor een maatwerkbedrijf in Merksem zijn we op zoek naar een tijdelijke administratief bediende:
- Je verzorgt de klantendossiers op correcte en nauwkeuroge wijze
- Je ondersteunt de accountmanagers en sales-directeur
- Je bent in contact met de klanten
- Je zorgt voor factuurcontrole en de opmaak van offertes
Bedrijfsprofiel:
Dit bedrijf geeft werk aan mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt. Hun medewerkers komen terecht in de meest uiteenlopende jobs, op hun maat. Kom jij dit team mee ondersteunen in hun Sales-activiteiten?
Jouw profiel
Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met een eerste administratieve ervaring. Je kan zelfstandig en nauwkeurig werken. Bovendien ben je niet bang om de telefoon vast te nemen en doe je dit alles in vloeiend Nederlands.
We bieden je een tijdelijk contract van 6 maanden bij een maatwerkbedrijf. Je hebt een glijdend uurrooster: starten tussen 7u-9u, stoppen tussen 15u-18u, jij kiest!
-
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
We bieden je een tijdelijk contract van 6 maanden bij een maatwerkbedrijf. Je hebt een glijdend uurrooster: starten tussen 7u-9u, stoppen tussen 15u-18u, jij kiest!